Monday, 25 January 2010

Haven't Met You Yet

Entah kenapa, tapi aku sukaaaaaa banget sama lagu ini! Mau didengerin berkali-kali juga gak bakalan bosen! :--D

Haven't Met You Yet

I'm Not Surprised
Not Everything Lasts
I've Broken My Heart So Many Times,
I Stop Keeping Track.
Talk Myself In
I Talk Myself Out
I Get All Worked Up
And Then I Let Myself Down.

I Tried So Very Hard Not To Loose It
I Came Up With A Million Excuses
I Thought I Thought Of Every Possibility

And I Know Someday That It'll All Turn Out
You'll Make Me Work So We Can Work To Work It Out
And I Promise You Kid That I'll Give So Much More Than I Get
I Just Haven't Met You Yet

Mmmmm ....

I Might Have To Wait
I'll Never Give Up
I Guess It's Half Timing
And The Other Half's Luck
Wherever You Are
Whenever It's Right
You Come Out Of Nowhere And Into My Life

And I Know That We Can Be So Amazing
And Baby Your Love Is Gonna Change Me
And Now I Can See Every Possibility

Mmmmm ......

And Somehow I Know That It Will All Turn Out
And You'll Make Me Work So We Can Work To Work It Out
And I Promise You Kid I'll Give So Much More Than I Get
I Just Haven't Met You Yet

They Say All's Fair
And In Love And War
But I Won't Need To Fight It
We'll Get It Right
And We'll Be United

And I Know That We Can Be So Amazing
And Being In Your Life Is Gonna Change Me
And Now I Can See Every Single Possibility

Mmmm .....

And Someday I Know It'll All Turn Out
And I'll Work To Work It Out
Promise You Kid I'll Give More Than I Get
Than I Get Than I Get Than I Get

Oh You Know It'll All Turn Out
And You'll Make Me Work So We Can Work To Work It Out
And I Promise You Kid To Give So Much More Than I Get
Yeah I Just Haven't Met You Yet

I Just Haven't Met You Yet
Oh Promise You Kid
To Give So Much More Than I Get

I Said Love Love Love Love Love Love Love .....
I Just Haven't Met You Yet
Love Love Love .....
I Just Haven't Met You Yet


Mau download lagunya? Ini linknya
Daan ini link videoya :--)
Maaf gak bisa nampilin videonya di sini, soalnya aku belom download hehe. Jadi linknya aja yaa :--)


haventmet'you'yet!


Nana

Sunday, 24 January 2010

On 9th Grade

I have to let him go with her girlfriend and focus on my National Examination.
I have to study everynight and I'm not allowed to online on my accounts on night.
I have to read my subject books more and more.
I have to decrease my time to have fun.
I have to be an apprehensive person, due to my examination is getting closer.
I have to not always thinking about him because that's a useless thing.
I have to take a course every afternoon; and those courses literally make me tired.
I only have a pleasure time in my weekends.

The main idea is: I have to forget everything which is doesn't have any relation for my National, Final School, and Practical Examination.

That's all.
I think I'll "disappear" from my accounts for several months.
You know, I have to prepare all of my Final Exams PERFECTLY.
But actually, I even can not assure myself whether I have been ready or not.
Ready or not, I have to face it by myself.



Bye, See you on April! ♥

Nana

Tuesday, 19 January 2010

Antara Iri dan Benci

Jadi, aku kan udah pernah cerita di sini kalo aku suka sama seseorang tapi seseorang itu gak tau sama sekali? Nah, ini ada kaitannya sama seseorang itu. Oiya, ada yang belum aku kasih tau di sini, seseorang itu sebenarnya adalah teman sekelasku (IXD) . Jangan kaget ya? Dan kalo ada di antara kalian yang baca posting ini tau siapa seseorang itu, jangan kasih tau siapa-siapa ya? Simpen aja dalam hati kalian dan gak usah dibikin gossip.

Ini ceritanya,
Si seseorang itu deket sama beberapa temen perempuan di kelasku; dan itu pastinya bukan aku. Kalo diliat pertama kali mereka deket sih, biasa-biasa aja. Lumayan memperhatikan mereka sih, tapi cuma sekedar tau aja.

Nah, tapi, tadi siang itu, entah kenapa aku jadi bener-bener iri sama beberapa temen-temen perempuan di kelasku itu. Mereka; seseorang, seorang temannya dan 2 orang temen perempuan; tadi siang bener-bener deket banget, udah kayak orang pacaran malah. Kalo mereka ngobrol bareng sih, udah biasa aku liat. Tapi yang kali ini, bener-bener bikin aku gak tahan. Mereka sampe pegang-pegangan tangan, bahkan si seseorang ini sampe tidur di pangkuannya salah satu temen perempuanku itu. Gila gak, tuh?

Di sinilah masalahnya. Aku iri, kenapa mereka bisa sedeket itu sama si seseorang. Aku iri, mereka bisa cerita bareng, kumpul bareng, dan ngobrol-ngobrolnya sambil ketawa-ketawa. Aku bener-bener pengen bisa jadi salah satu di antara temen-temen perempuanku itu. Mereka bisa denger masalah-masalah si seseorang. Mereka bisa deket sama seseorang itu tanpa ragu-ragu dan deg deg an. Mereka juga bisa cerita semua masalah mereka ke seseorang itu. AKU PENGEN BANGET ITU SEMUA.

Tapi, aku juga gak suka cara mereka yang terlalu deket itu. Bayangin aja, ada perempuan sama laki-laki, bukan muhrim, deket-deketan, pegang-pegangan, bahkan laki-laki tadi smape tidur di atas pangkuan si perempuan. Siapa yang gak risih? Dan parahnya lagi, mereka melakukan itu semua di depan kelas! Padahal, kelasku itu persis berseberangan sama ruang guru. Seandainya ada guru yang lihat, pasti mereka langsung diomelin ini-itu.

Untungnya, pas mereka lagi "mesra-mesraan", guru mapelnya gak dateng. Selamat deh, buat mereka. Mereka juga gak ngerjain tugas, ya itu, malah "mesra-mesraan". Aku sebel banget ngeliatnya! Bukannya ngerjain tugas, malah cerita-cerita, ngobrol-ngobrol gak jelas di depan kelas. Sadar dooong, kita itu udah kelas IX! Harus rajin ngerjain tugas-tugas, apalagi pelajaran non-UN. Dan kebetulan, tadi siang itu mapelnya, mapel non-UN. Huh! Sumpah, gregetan banget aku liat mereka kayak gitu.

Kalau ada di antara dari seseorang, seorang teman dari si seseorang, dan 2 temen perempuan yang baca posting ini, tolong jangan kaget, marah, musuhin aku, atau apalah yang lain-lain. Aku nulis ini cuma pengen ngeluarin semua unek-unekku. Aku gak tau harus cerita sama siapa lagi; gak ada yang bisa aku percaya untuk masalah si seseorang ini. Tolong ya, aku mohooon banget, jangan marah sama aku. Dan seandainya kalian tau masalah-masalahku, tolong jangan kasih tau siapa-siapa. Cukup kalian aja yang tau. Titik.

Udah, segini aja yang mau ceritain ke blog. Aku udah lega sekarang bisa cerita semuanya :-)

Bloggy, makasih banyak ya, udah bisa jadi tempat cerita yang setia buatku. Seneng, sedih, semuanya bisa aku ceritain di sini. Makasih ya, makasiiiih banget :-")



denganpenuhrasabersalah,

Nanaa

Saturday, 16 January 2010

My Formspring!

I made my Formspring account just now. Just ask me anything there and I will replay it as soon as possible, answer all of your question, unexceptionally, although I'm not recognize you. So, what are you waiting for? If you are asking me, I'll answer. Mari bertanya pada saya. Malu bertanya sesat di jalan.
formspring.me/nanaaskysz


Hidupbertanya!

Nanaa

Tuesday, 5 January 2010

Happy Birthday, Myself :-)

January, 5th 2010.
Today is my birthday. I was born on 5th of January 1995. So, today I celebrated my 15th birthday. There're nothing surprising me. My friends were shaking my hand up and said

"Happy Birthday, Nana! Don't forget to treat us yaaa! Hahaha."

"Thanks. Hmm, it's okay. I have had a budget for it, but this is not too much. Is it alright if I just traet you such meatball, chicken noodle, or soto?"

"Oh yeah, that's no problem, Na. We'll accept it happily. We'll have enough for it. Thanks ya, Na.."

But, I would answer that question seriously (like the conversation above) when the asker is my best friend. The another? I thought it's enough when I answered,

"Thank youuu! Hmm treat? Sorry, I haven't brougth my money yet. Next time, I try to bring it."

Whereas, I have brought the money, already. Hahaha, my first falsity in my 15th years old.


But, there was one thing that made me so affected. Many people in Facebook were walling me beauty sentences. Well, I'm over. Not beauty sentences, just a sentence like "Happy Birthday Nanaa..", or "Happy Birthday, my sweety! Wish you all the best! :D", or "Happy birthday! God bless you :)", or even "Happy besdey". But, those sentences were really made me happy and affected. I know it's a simple sentence. But, when you say/write it with all of your heart, your reader/listener would be so happy to read/hear it. I indeed. This time I'm not lying anymore. And I thought, due to their words, they're still respect on me. Oh my friends, I really thankfull to you all.

Thanks for your greetings, my friends. May all of your prays for me are heared and realized by God. Aminn..

And, the last, my wishes. Hmm, like as usually humans, they are never be satisfied for everything the've had or done, just like me. I always keep effort to be a dicipline, a diligent, and unyielding girl. It's hard to be, I admit it. But when there is a will, there is a way. I always try and endeavour. And I know everything needs their process own. So I'm just doing what I can do and keep praying. God will do the rest. Aminnn :-)

That's all from me. Hopefully, in my year 15th, I could be a better person and what I aspire on, will do come true. Aminn.. (for the third times hehee)



Happy Bornday for Me!

Nanaa

Friday, 1 January 2010

Happy New Yeaaaaaar!

Selamat Tahun Baru 2010!
Semoga di tahun yang baru ini, kita semua bisa mewujudkan cita-cita kita, menjadi pribadi yang lebih baik, dan selalu dapat lindungan dari-Nya. Aminnnnnnnnnnn :-)

The last, for everyone who will do your National Exams, please do your best for the best result. Remember, we do the best, God do the rest. Aminn..